Monday, December 9, 2013

Catch Up




Ώπα, όχι δεν τα παράτησα, τουναντίο. Δυο βδομάδες τώρα τρέχω, τρέχω, τρέχω. Καλά, ντάξει, τρέχω και με δουλειά, παιδιά, σκυλιά, αλλά τουλάχιστο μέρα παρά μέρα, θα βάλω τα νέα μου παπούτσια, τα σπέσιαλ αντιιδρωτικά μου ρούχα και θα πάρω τους δρόμους και τα γήπεδα. 

Αλλά να τα πάρουμε τα πράματα ένα-ένα. Πήγα για ψώνια και πήρα παπούτσια από αυτά τα ωραία τα τρεξιματικά. Όλοι οι συμβουλάτορες μου είχαν τονίσει την σημασία του καλού παπουτσιού, αυτού που ταιριάζει με το πόδι, τον σωματότυπο και το στυλ τρεξίματός σου. Ομολογώ πως δεν το πίστευα πως θα έχει τόση διαφορά αλλά κοίτα να δεις που τώρα, μετά το τρέξιμο δεν νιώθω σα να μου βάραγαν τα πόδια, αλύπητα, μικρά ξωτικά. Και τα γόνατα τέλεια, κορίτσια! (και αγόρια). Τελος πάντων σημαντικότατη η επιλογή παπουτσιού και προς το παρόν φαίνεται πως έκανα καλή. 

Αλλά και το όλο μπλιάχουλο με τον ιδρώτα που τόσο με απασχολούσε άρχισε να βελτιώνεται με τα νεα μου μπλουζάκια και σορτσάκια που κάπως ελέγχουν τα ζουμιά. Οκ, ακόμη δεν έχω συνηθίσει πλήρως τα σορτσάκια με το εσωτερικό κολάν και κάπως μου φαίνεται περίεργο το όλο going commando της φάσης αλλά δεν θα τα χαλάσουμε εκεί. 


Ωστόσο ακόμη κωλώνω να φορέσω headband. 


Έτρεξα στο πρώτο μου #1morekm πρόσφατα. Φοβερό και βροχερό. μπορείς να μάθεις τα πάντα εδώ. Εννοείται πως και στο επόμενο στις 22 του μηνού θα δηλώσω παρών.

Κατά τ' αλλα  έχω πλέον τα 5k με σιγουριά και αρχίζω και συχνά  ξεπορτίζω έχοντας ως βάση αυτά.  Σιγάταβγα θα μου πεις αλλά ενάμιση μήνα πριν μόνο με το αυτοκίνητο  ήμανε πρόθυμος να τα διανύσω. Οπότε τώρα αρχίζω και βάζω πλώρη για λίγο πιο μακρυά. Παράλληλα κοιτάζω γενικά για αγώνες 10K μέσα στην Άνοιξη. Και μου σφύριξαν κάτι και για τον ημιμαραθώνιο Αθηνών αρχές Μαίου. Ρε, λες; 

Ανακάλυψα και το πέταλο του Καλλιμάρμαρου που, ντάξει, ένα συνεχές πέρα δώθε είναι αλλά με την Ακροπολη από τη μία, τον Λυκαβηττό από την άλλη και το στάδιο από κάτω, προσφέρει εύκολο και ξεκούραστο τρέξιμο και - κυρίως- τρέξιμο πιο ψυχαγωγικό και από σινεμά. 

Έχω ρίξει το κάπνισμα στα 7-9 τσιγάρα την ημέρα. Εκτός κι αν βγω. Σκέφτομαι λοιπόν να κόψω τις εξόδους. 

Δεν έχω ζυγιστεί αλλά γενικά μου λένε πως έχω αδυνατίσει. 

Πάντως σαν βόδι τρώω ακόμη μιαμ μιαμ. 






No comments:

Post a Comment